vrijdag 19 december 2008

KERST



He, he, de boom staat, de kaarten zijn verstuurd, kersttijd kan beginnen in huize ten Kate. Het is natuurlijk allemaal weer op tijd maar doordat veel mensen 6 december de boom en de feestverlichting al in orde hebben en de eerste kaarten al op de mat vallen wordt je daar als niet zo georganiseerd mens behoorlijk nerveus van.

Nu nog even een diner bij elkaar bedenken en alles is onder controle.

Ding 10 heb ik even bekeken en als ik tijd over heb (Ha, ha, ha), ga ik er nog wel mee aan de gang maar ik denk dat het wel 2009 wordt.

Allemaal gezellige feestdagen en een goed nieuwjaar!

Eet niet te veel en voorzichtig met vuurwerk!









6 opmerkingen:

Rianne zei

het boompje staat er weer mooi bij hoor!

aliebieb zei

Dank je, we genieten er zelf ook erg van!
Groetjes pa en ma.

Shanti zei

Leuk die foto's Aliebieb! Je houdt toch nog wel tijd over om zelf van je kersthuis te genieten? En och.. dat niet zo heel georganiseerde vind ik reuze meevallen, op het werk dan, de rest kan ik niet beoordelen. Fijne feestdagen en vuurwerk?? Nou daar geef ik echt niet veel (niets) aan uit. Dat laat ik aan anderen over.

blondie zei

Heb even naar het lied van A. Hazes geluisterd. Is toch prachtig in al z'n lelijkheid?!!

aliebieb zei

Dat is ook zo, het is een heerlijke meegalmer en het heeft wel wat.

last best zei

Hey Aliebieb!!

Wat heb je toch een mooie site zeg. Je gaat lekker. En zelf tijd gehad om je huis mooi te versieren. Fijne feestdagen en tot gauw.

DOORGESLAGEN?

ANDRE MANUEL WAT IS DE WERELD TOCH MOOI

Wij (Dick en ik) zijn "fans" van Andrè Manuel. We hebben zijn laatste theatershow:"Voor God noch Vaderland" gezien en ook zijn muziek vinden we erg goed (tegenwoordig "de Ketterse Fanfare")Dit filmpje vond ik op You Tube. Het is op het Oerolfestival en tot mijn verrassing staan wij erop. Aan het eind van het filmpje in het publiek. Wat is de wereld toch mooi! (Nou ja, niet altijd en overal maar je moet er zelf wat van maken)

NORMAAL

Over Alie, een deernke van 18 joar, woar is de tied bleevn?

RORY GALLAGHER HOME TOWN BLUES

Een favoriet van vroeger, Rory Gallagher (ik vind het nog steeds mooi) Hij is in 1995 overleden, aan de gevolgen van drank, na een levertransplantatie. Kort ervoor hebben wij hem nog zien optreden op de U.T. Hij was toen heel dik en behoorlijk bezopen. Jammer van zulke goede muzikanten.

SUMMERTIME BILLIE HOLLIDAY

Deze versie staat in de top 2000. Eigenlijk de mooiste(of J. Joplin?)Ik hoorde Summertime voor 't eerst toen ik een jaar of 16 was op de Oude Markt van een bandje: The Mother of Pearl, de gitarist (Adje v.d. Berg) is later nog erg bekend geworden. Ik ben het daarna altijd mooi blijven vinden.

SUMMERTIME JANIS JOPLIN