woensdag 3 december 2008

Gadgets en widgets

Ik ben vanmiddag bezig geweest met het plaatsen van gadgets en widgets en ik had een hele leuke erop willen zetten. Kun je zelf een tekening maken volgens Jackson Pollock.
Ik heb van alles geprobeerd maar het is niet gelukt. Heel frustrerend!
Soms denk je dat je iets door hebt en ineens lukt het niet meer, dan voel je je zo stom, heeft iedereen dat nou?
Andere gadgets plaatsen lukt wel maar je kunt je hele blog ook niet volgooien met diashows hoe leuk sommige ook zijn.
Ik had mijn zinnen ook gezet op die ene. Nou ja, volgende keer beter.
Er gaat trouwens veel tijd inzitten, het is dat ik deze week vrij ben.
De info avond is me jammer genoeg mis gegaan.
Nogmaals: volgende keer beter.

5 opmerkingen:

han voogsgeerd zei

mooi wark!!
er komt vast nog wel een dingen avond, vragen kun je natuurlijk ook bij je coach en medebloggers kwijt!

Shanti zei

Ach Aliebieb soms zit het mee en soms zit het tegen! Maar denk niet dat de oorzaak bij jou ligt, kan zomaar zijn dat het aan het programma ligt, of iets anders. Het is soms onnavolgbaar waarom iets de ene keer wel werkt en de andere keer niet.

aliebieb zei

Dank allemaal voor de positieve ondersteunig.

groet Aliebieb

Anoniem zei

Dat heb nou ook geregeld. Heb je ergens je zinnen opgezet, lukt het niet om op de blog te krijgen. Balen is dat.

Je blog ziet er hartstikke goed uit joh!
Groetjes

Jouke zei

Dat hebben we allemaal hoor. Soms lukt het gewoon niet (terwijl je echt dacht alles goed gedaan te hebben). Dat hoort er (helaas) gewoon bij. Stug volhouden, want je bent toch lekker bezig nu en het zou jammer zijn als je de moed liet zakken.

DOORGESLAGEN?

ANDRE MANUEL WAT IS DE WERELD TOCH MOOI

Wij (Dick en ik) zijn "fans" van Andrè Manuel. We hebben zijn laatste theatershow:"Voor God noch Vaderland" gezien en ook zijn muziek vinden we erg goed (tegenwoordig "de Ketterse Fanfare")Dit filmpje vond ik op You Tube. Het is op het Oerolfestival en tot mijn verrassing staan wij erop. Aan het eind van het filmpje in het publiek. Wat is de wereld toch mooi! (Nou ja, niet altijd en overal maar je moet er zelf wat van maken)

NORMAAL

Over Alie, een deernke van 18 joar, woar is de tied bleevn?

RORY GALLAGHER HOME TOWN BLUES

Een favoriet van vroeger, Rory Gallagher (ik vind het nog steeds mooi) Hij is in 1995 overleden, aan de gevolgen van drank, na een levertransplantatie. Kort ervoor hebben wij hem nog zien optreden op de U.T. Hij was toen heel dik en behoorlijk bezopen. Jammer van zulke goede muzikanten.

SUMMERTIME BILLIE HOLLIDAY

Deze versie staat in de top 2000. Eigenlijk de mooiste(of J. Joplin?)Ik hoorde Summertime voor 't eerst toen ik een jaar of 16 was op de Oude Markt van een bandje: The Mother of Pearl, de gitarist (Adje v.d. Berg) is later nog erg bekend geworden. Ik ben het daarna altijd mooi blijven vinden.

SUMMERTIME JANIS JOPLIN