zondag 7 december 2008

Ding 1 tot en met 8


Ik heb nu ding 1 t.m. 8 afgewerkt en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb veel tijd en energie verknoeid met er tegenop zien.
Ik heb in korte tijd veel geleerd en dat geeft een goed gevoel.
Hiernaast een postzegel van onze Kever.
Het bewerken van foto's is erg leuk, ik ben er niet erg handig in maar weet nu dat het kan en wat de mogelijkheden zijn. Voor mijzelf zal ik er niets mee doen, ik vind het orgineler om ze te bewerken met een echte schaar en plaksel.
Je kunt b.v. kinderen vertellen wat de mogelijkheden zijn met een werkstuk of zo.
Deze week had ik vrij dus daarom kon ik er ook veel tijd aan besteden ook al had ik eigenlijk andere plannen. De komende tijd zal ik dat niet meer zo doen maar ik heb nu een goede start gemaakt dus het zal wel goed gaan.

12 opmerkingen:

Rianne zei

leuk die postzegel!!

aliebieb zei

Ja hè, ook zo benieuwd naar de kerstkaart dit jaar?

Groetjes mama.

catwoman zei

Je weet dat ik ook dol op Kevers ben......., dus een geweldige postzegel!!! En ik ben trots op je dat je dit nu al allemaal hebt weten te bereiken. Ik weet hoe je er tegen op keek en hoeveel moeite en enerie je het heeft gekost. Petje af.....

Groetjes Catwoman...

Shanti zei

Mooi Alibieb! Je gaat goed, iedere keer dat ik kijk staat er weer iets op je blog (niet dat dat perse moet hoor!)

aliebieb zei

Shanti, dat komt mede doordat ik deze week vrij was en ik had natuurlijk wat in te halen.
Wonderlijk genoeg vind ik het leuk en ook de reakties en daar wil ik dan weer op reageren.

Groet Aliebieb

salsadancegirl zei

Hoi Alibieb,

Je blog wordt hs leuk . Leuke postzegel .Je bent op de goede weg !!

Groetjes,

Salsagirl

aliebieb zei

Dank je. Groetjes Aliebieb

Rianne zei

ik ben zeker benieuwd naar de kerstkaart, of heb je hier al een tipje van de sluier opgelicht?

aliebieb zei

Nee.

Groetjes mama.

Rianne zei

dan moet ik nog maar even nieuwsgierig blijven naar de kerstkaart van dit jaar! (of heb je zelf nog niet eens een idee?)
groetjes je dochter (die dikke)

aliebieb zei

Zoals je weet heb ik altijd meer ideeen dan tijd.
Ik beloof dat de kerstkaart er voor de kerstdagen is.
Enne....eet niet zoveel!

Groetjes de aanstaande oma.

Anoniem zei

Jou blog ziet er echt leuk uit. En dan die kever. Helemaal geweldig!!
Fijne dagen enne....eet niet te veel.

DOORGESLAGEN?

ANDRE MANUEL WAT IS DE WERELD TOCH MOOI

Wij (Dick en ik) zijn "fans" van Andrè Manuel. We hebben zijn laatste theatershow:"Voor God noch Vaderland" gezien en ook zijn muziek vinden we erg goed (tegenwoordig "de Ketterse Fanfare")Dit filmpje vond ik op You Tube. Het is op het Oerolfestival en tot mijn verrassing staan wij erop. Aan het eind van het filmpje in het publiek. Wat is de wereld toch mooi! (Nou ja, niet altijd en overal maar je moet er zelf wat van maken)

NORMAAL

Over Alie, een deernke van 18 joar, woar is de tied bleevn?

RORY GALLAGHER HOME TOWN BLUES

Een favoriet van vroeger, Rory Gallagher (ik vind het nog steeds mooi) Hij is in 1995 overleden, aan de gevolgen van drank, na een levertransplantatie. Kort ervoor hebben wij hem nog zien optreden op de U.T. Hij was toen heel dik en behoorlijk bezopen. Jammer van zulke goede muzikanten.

SUMMERTIME BILLIE HOLLIDAY

Deze versie staat in de top 2000. Eigenlijk de mooiste(of J. Joplin?)Ik hoorde Summertime voor 't eerst toen ik een jaar of 16 was op de Oude Markt van een bandje: The Mother of Pearl, de gitarist (Adje v.d. Berg) is later nog erg bekend geworden. Ik ben het daarna altijd mooi blijven vinden.

SUMMERTIME JANIS JOPLIN