zaterdag 3 januari 2009

DING 10


Ik heb het hele verhaal doorgelezen en een account gemaakt bij Delicious.
Mooie naam voor (voor mij) nogal verwarrende dingen.
Ik heb geen favorieten op de computer staan dus zou niet weten wat ik hier in moet zetten. Heb er wel wat ingezet om te kijken wat de bedoeling is, en ik snap het. Voor de bieb is het misschien wel wat bij inlichtingen maar er zijn al zo veel manieren van dingen catalogiseren dus of het er allemaal duidelijker van wordt?

Na dat ik dit geschreven had, was ik wel klaar met Delicious maar al rondrommelende op de computer kwam ik op sommige sites het knopje van Delicious tegen, kun je indrukken en hup: het staat in jouw Delicious. Niet dat ik daar wat aan heb maar het is leuk dat je het herkent.

4 opmerkingen:

Rianne zei

ik heb jouw blog in mijn favorieten staan!
groetjes Rianne
ps er komt nu ook een action in Glanerbrug (hoek nieuw frieslandstr)!!

aliebieb zei

Wat fijn dat ik èèn van jouw favorieten ben!
En wat een wereldstad wordt Glanerbrug toch.
Dit soort dingen hoor ik graag via mijn blog.
Ander (belangrijk!)nieuws vernemen we toch wel op een andere manier, neem ik aan, stel dat ik een dag niet kijk en iets mis!!
Groetjes mams.

Rianne zei

met ECHT belangrijke nieuwtjes bel ik wel hoor!!

Shanti zei

Het gaat er inderdaad om dat je weet wat het inhoudt Aliebieb!
Weer een ding afgewerkt.

DOORGESLAGEN?

ANDRE MANUEL WAT IS DE WERELD TOCH MOOI

Wij (Dick en ik) zijn "fans" van Andrè Manuel. We hebben zijn laatste theatershow:"Voor God noch Vaderland" gezien en ook zijn muziek vinden we erg goed (tegenwoordig "de Ketterse Fanfare")Dit filmpje vond ik op You Tube. Het is op het Oerolfestival en tot mijn verrassing staan wij erop. Aan het eind van het filmpje in het publiek. Wat is de wereld toch mooi! (Nou ja, niet altijd en overal maar je moet er zelf wat van maken)

NORMAAL

Over Alie, een deernke van 18 joar, woar is de tied bleevn?

RORY GALLAGHER HOME TOWN BLUES

Een favoriet van vroeger, Rory Gallagher (ik vind het nog steeds mooi) Hij is in 1995 overleden, aan de gevolgen van drank, na een levertransplantatie. Kort ervoor hebben wij hem nog zien optreden op de U.T. Hij was toen heel dik en behoorlijk bezopen. Jammer van zulke goede muzikanten.

SUMMERTIME BILLIE HOLLIDAY

Deze versie staat in de top 2000. Eigenlijk de mooiste(of J. Joplin?)Ik hoorde Summertime voor 't eerst toen ik een jaar of 16 was op de Oude Markt van een bandje: The Mother of Pearl, de gitarist (Adje v.d. Berg) is later nog erg bekend geworden. Ik ben het daarna altijd mooi blijven vinden.

SUMMERTIME JANIS JOPLIN